.::lafaz yang tersimpan (khas buat ayahanda dan bonda tercinta)::.

renungkanlah..^_^

Friday, May 28, 2010

allah..
ingin ku hentikan
langkah ini..
bagaikan x mampu untukku bertahan..
semangat tenggelam ..
lemah daya..
haruskah aku mengalah..

ya allah..
selagi aku diberi keizinan..
utk terus bernafas di muka bumi MU..
berlilah aku peluang utk memimpin..
dan melihat hasil kepimpinanku..
kerana aku merasakan..
bahawa aku lah org yg tidak pandai pemimpin..
maka itu..
kurniakanlah aku suara..
yakni siapa yg mendgr..
akan luluh hatinya..
utk beriman kepadaMU..
meskipun die berhati keras..

ya Allah..
aku hambamu yg lemah..
kurniakan aku ketabahan..
dan hindarkan aku dari sifat putus asa..
sesungguhnya aku syg akn sahabatku..
bawalah kami ke jalanMU...
sesungguhnya kaulah penunjuk bg org2 yg benar.,.
ameen..

~thewayoflife